Langere wachttijden aan de telefoon
De afgelopen weken zien wij een toename in het aantal patiënten dat naar onze praktijk belt. Helaas is hierdoor de wachttijd aan de telefoon opgelopen. We geven u daarom graag een aantal tips zodat u zo snel mogelijk de juiste zorg ontvangt.
Uw vraag
Bedenk vooraf alvast wat precies uw vraag is. Is de vraag alleen door de huisarts te beantwoorden? Of zou u wellicht beter terechtkunnen bij uw specialist, apotheek of de GGD?
Heeft u niet direct hulp nodig? Dan kunt u ook uw medische vraag stellen in een e-consult via onze website. U krijgt dan binnen 3 werkdagen antwoord.
Thuisarts.nl
U kunt ook www.thuisarts.nl raadplegen wanneer u een medische vraag heeft. Hier vindt u betrouwbaar medisch advies.
Vaccinatie
Heeft u een vraag of vaccinaties, kijk dan eerst op de website van de overheid.
Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen als dat nodig is. In geval van een levensbedreigende situatie, kies 1.
Huisartsenpost
Heeft u spoedzorg nodig in de avond, nacht, tijdens het weekend of feestdagen? Bijvoorbeeld bij toenemende benauwdheid, verlammingsverschijnselen, heftige pijn, een ernstig ziek kind of een ongelukje in huis? Bel dan naar Hadoks (070) 346 96 69.
U krijgt een opgeleide en ervaren triage-assistent aan de lijn. De huisartsenpost is alleen bereikbaar voor spoedzorg die niet kan wachten. Klik hier voor meer informatie.
Hadoks is bereikbaar:
- op maandag t/m donderdag: 17.00 tot 08.00 uur (avond en nacht)
- in het weekend: vrijdag 17.00 uur tot maandag 08.00 uur
- op feestdagen: gedurende 24-uur