Nieuw telefoonsysteem – Huisartsenpraktijk LeoCura – Rijswijk

Welkom bij Huisartsenpraktijk LeoCura

Om u nog beter van dienst te zijn wij nu ook bereikbaar via Internet. U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, gezondheid, nieuws en nog veel meer. Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, hoe u ons kunt bereiken voor afspraken en waar u ons kunt vinden.

Terug naar overzicht

Nieuw telefoonsysteem

Beste patiënt,

Vanaf 9 november 2022 werken wij binnen Huisartsenpraktijk LeoCura met een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu wanneer u ons belt.

Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.

Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijd waarop u wordt teruggebeld.

Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u 24 uur per dag uw afspraak annuleren mocht de afspraak niet meer nodig zijn en kunt u 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen.

Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd zodat wij ‘nog’ meer aandacht voor u als patiënt hebben.

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.

Het keuzemenu ziet er als volgt uit:

Keuze Wat gebeurt er?
1.        Spoed De spoedlijn is alleen voor ernstige situaties die niet kunnen wachten.
2.        Herhaalrecept Er wordt gevraagd een voicemail in te spreken met de informatie die wij nodig hebben om het recept te kunnen herhalen.
3.        Intercollegiaal Overleg

Let op!! Deze lijn is alleen voor collega zorgverleners die over een patiënt willen overleggen.

 

4.        Overige vragen

 

U komt in een 2e keuzemenu voor assistentes

 

9.        Engels

You will be forwarded to an English menu

 

 

Keuze menu assistent Wat gebeurt er?

2.        Uitslag Onderzoek

 

Uitslagen geven wij door na 10:30 uur. U wordt door ons terug gebeld. Wij vragen u alvast een voicemail in te spreken en u hoort daarna hoe laat u wordt gebeld.
3.        Afspraak Afzeggen Er wordt gevraagd een voicemail in te spreken, waarna wij de afspraak uit de agenda zullen halen

4.        Maken of verplaatsen van een afspraak

 

U kunt worden teruggebeld door ons wanneer u aan de beurt bent. Kies hiervoor een 1. Wanneer u geen keuze maakt komt u in de wachtrij.
Geen keuze:   Alle overige vragen U kunt worden teruggebeld door ons wanneer u aan de beurt bent. Kies hiervoor een 1. Wanneer u geen keuze maakt komt u in de wachtrij.

 

Publicatiedatum: 03-11-2022